Καλώς ήρθατε !!!
στο ιστολόγιο της Πολιτικής Κίνησης των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ της Ανατολικής Αττικής...


είμαστε εδώ για να προβάλλουμε τις βασικές αρχές των Οικολόγων Πράσινων, που είναι: η αειφορία, η κοινωνική δικαιοσύνη, η μη βία, η άμεση και συμμετοχική δημοκρατία, ο σεβασμός στην ποικιλότητα, η αποκέντρωση και η επικουρικότητα, η προστασία και αποκατάσταση των φυσικών οικοσυστημάτων, η ποιότητα ζωής, η ατομική και κοινωνική ευθύνη και η ισονομία.


Επικοινωνήστε με τους Οικολόγους Πράσινους Ανατολικής Αττικής : ecogreensanattikis@gmail.com



Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Ρύθμιση Οφειλών Υπερχρεωμένων Φυσικών Προσώπων

5.8.2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ρύθμιση Οφειλών Υπερχρεωμένων Φυσικών Προσώπων

Χιλιάδες καταναλωτές εξαιτίας των υψηλών επιτοκίων, των αδιαφανών και επιθετικών πρακτικών εκ μέρους των πιστωτικών επιχειρήσεων , των απρόβλεπτων γεγονότων στη ζωή των δανειοληπτών (απώλεια της εργασίας, ασθένεια, μείωση των εισοδημάτων) αλλά και της σημερινής δυσχερούς οικονομικής κατάστασης βρίσκονται σε αδυναμία αποπληρωμής των υποχρεώσεων τους προς τους πιστωτές τους.
Οι Ελληνικές καταναλωτικές οργανώσεις αγωνίστηκαν ιδιαίτερα προκειμένου να έρθει προς ψήφιση σχετικό νομοσχέδιο για την ανακούφιση αυτών των νοικοκυριών.
Τελικά μετά από πολλές καθυστερήσεις και παλινωδίες, ψηφίστηκε στην Βουλή πριν από λίγες ημέρες ο Νόμος για τη Ρύθμιση των Οφειλών των Υπερχρεωμένων Φυσικών Προσώπων.
Οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ επισημαίνουν τα εξής :

Η διαδικασία της ρύθμισης περιλαμβάνει τρία στάδια:

1. Το στάδιο της εξωδικαστικής ρύθμισης μέσω των Ενώσεων Καταναλωτών, του Συνηγόρου του Καταναλωτή, δικηγόρων και άλλων φορέων ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ οι οποίοι θα ορισθούν με υπουργική απόφαση των υπουργείων Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Θα πρέπει να επιστήσουμε την προσοχή των καταναλωτών σε διάφορους επιτήδειους που εμφανίζονται, καλώντας τους πολίτες για ρύθμιση των χρεών τους με μηνύματα κυρίως μέσω του Διαδικτύου.

2. Το στάδιο του δικαστικού συμβιβασμού

3. Το στάδιο της εκδίκασης στο Ειρηνοδικείο. Σ' αυτό το στάδιο η απόφαση του δικαστηρίου είναι δεσμευτική για τους πιστωτές του οφειλέτη.

Ο οφειλέτης μπορεί να κάνει χρήση της υπαγωγής του στη ρύθμιση του νόμου ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. Η συνέπεια και η ειλικρίνεια εκ μέρους του οφειλέτη είναι δυο βασικά στοιχεία για να ωφεληθεί από το νόμο.

Οι πιστωτικές επιχειρήσεις πρέπει να ανταποκριθούν στο αίτημα των οφειλετών για αναλυτική κατάσταση των οφειλών μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες, διαφορετικά το υπουργείο Οικονομίας έχει τη δυνατότητα, σύμφωνα με το νόμο, επιβολής προστίμου προς τις Τράπεζες από 500? έως 10.000?.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!! Πολλοί καταναλωτές δέχονται τηλέφωνα από εκπροσώπους των Τραπεζών που προσπαθούν να τους πείσουν ότι ΔΕΝ μπορούν να υπαχθούν στην ρύθμιση.

Οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ζητούν περισσότερες πληροφορίες απευθυνόμενοι στις πιστοποιημένες Ελληνικές Καταναλωτικές Οργανώσεις, στοιχεία των οποίων θα βρείτε στο http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=185



ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου